Domov Recenzie Recenzia TV Xiaomi Mi TV 4A 32 T2

Recenzia TV Xiaomi Mi TV 4A 32 T2

Nový televízny model Mi TV 4A 32 dokonale kombinuje elegantný dizajn, pokročilé inteligentné systémy a výkonný hardvér. Vychutnajte si vynikajúcu kvalitu obrazu na 32-palcovej obrazovke s farebným pokrytím až 85% NTSC. Zažite napínavú filmovú atmosféru s Hi-Fi stereofónnymi reproduktormi. Všetky porty, ktoré potrebujete, jednoduché ovládanie, rýchle Wi-Fi a Bluetooth - vďaka tejto inteligentnej televízii bude váš odpočinok a zábava ešte jasnejšia.

Tento model sa zúčastňuje na hodnotenie najlepších televízorov, o hodnotenie najlepších televízorov 32 palcov a v rebríček najlepších televízorov Smart TV.

Obrazovka

Xiaomi Mi TV 4A 32

Televízor s 32-palcovou (82 cm) obrazovkou s rozlíšením 1366 × 768, širokými pozorovacími uhlami, obnovovacou frekvenciou 60 Hz. Pozerať svoje obľúbené filmy s celou rodinou a vychutnať si realistické farby je teraz možné vďaka grafickému jadru 6. generácie, podpore HDR10 a Hybrid Log-Gamma. Displej s vysokým dynamickým rozsahom a neuveriteľnými detailmi. Automatická regulácia jasu zabráni únave očí - televízor sa prispôsobí svetelným podmienkam, vyberie optimálne parametre. Samostatný režim pre deti je ľahko nastaviteľný, chráni zrak dieťaťa pomocou inteligentného nastavenia jasu, kontrastu a sýtosti.

Vzhľad

Xiaomi Mi TV 4A 32

Telo je na dvoch nohách vyrobené rovnako ako väčšina ostatných modelov v čiernej farbe. Vzadu sa nachádza montážny konektor VESA 100 × 100. Rozmery: šírka - 733 mm, výška - 478, hĺbka - 180 mm. Televízor váži 3,9 kg.

Konektory

• HDMI konektor (2 ks) - pripojenie digitálnych zariadení na prenos obrazu a zvuku (počítače, notebooky, videorekordéry atď.).
  • USB konektor (1 ks) - slúži na pripojenie USB flash disku alebo externého pevného disku. V tomto ukazovateli model prekonáva svojich konkurentov.
  • AV vstup (červený, biely, žltý) - pripojenie analógových zariadení (videokamery, DVD, Blu-ray prehrávače, niektoré televízne vysielače).
  • 3,5 mm zvukový výstup - na pripojenie slúchadiel alebo akustiky.
  • Konektor RJ-45 (Ethernet) - na pripojenie internetového kábla.

Zvuk

Zvuk

Celkový zvukový výkon je 20 W, 2 zabudované 10 W stereofónne reproduktory. Nenechajte si ujsť žiadny hudobný detail s 2-kanálovými reproduktormi s dekodérom Dolby Audio a podporou DTS-HD. Inteligentný zvukový systém vylepšuje zvuk a zvyšuje jeho čistotu. Podpora virtuálneho priestorového zvuku vám umožní cítiť sa v epicentre horúcich trhákov. Vylepšené basy, rozšírená technológia dialógov, automatické ovládanie hlasitosti - tento model znie bezchybne v každom scenári: od sledovania televíznych programov, nových filmov až po počúvanie hudby a vzdelávacích programov.

Funkcie

Xiaomi Mi TV 4A 32

Televízor podporuje technológie Miracast (pre Android) a AirPlay (pre IOS), na obrazovke televízora môžete úplne duplikovať obsah obrazovky smartfónu alebo tabletu. Táto funkcia umožňuje prezerať fotografie alebo videá z telefónu na veľkej obrazovke.

TV Manager, ktorý obsahuje veľa užitočných pomocných programov - správu pamäte, správcu aplikácií, hĺbkové čistenie (analýza a odstránenie odpadu, vyrovnávacia pamäť atď.), Tu sa tiež môžete pozrieť na zaťaženie systému, zvyšné voľné miesto. Existujú informácie o systéme.

Smart TV - možnosti televízora sú porovnateľné s počítačom, ľahko si poradí s prehliadaním webu, videom, hrami. „Inteligentná“ funkčnosť televízora Xiaomi Mi TV 4A 32 je založená na operačnom systéme Android. Je možné nájsť a nainštalovať mnoho aplikácií.Prostredníctvom štandardných aplikácií v smartfóne môžete plne ovládať televízor, inštalovať aplikácie, hry, dokonca pripájať IP videokamery, zobrazovať obrázky z nich na obrazovke pri sledovaní filmu vďaka funkcii obraz v obraze.

Mi TV kombinuje televízor s inými inteligentnými pomôckami do jedného priestoru.

Výhody a nevýhody

Xiaomi Mi TV 4A 32

Výhody:

1. Exkluzívne technológie na ovládanie televízie a iných pomôcok v celom dome.
  2. Vynikajúci wifi príjem.
  3. Smart TV.
  4. Nízka cena.

Nevýhody:

1. Čínsky jazyk, keď je zapnutý.
  2. Dlhý televízor nastavený pre seba.
  3. Kvalita stavby je priemerná.

Verdikt

Xiaomi Mi TV 4A 32

Xiaomi TV 4A 32 podľa mňa ešte nie je určený pre ruský trh. Všetko je o firmvéri: podporuje iba čínštinu. Pri nastavovaní a inštalácii aplikácií ju môžete zmeniť na angličtinu, problém s ruštinou však je, že nie všetky aplikácie sú na ňu prispôsobené. Spoločnosť Xiaomi plánuje vydať viacjazyčný firmvér pre náš trh, ale to je v budúcnosti. Exkluzívne aplikácie sa ľahko používajú, umožňujú vám ovládať zariadenia zo smartphonu, meniť nastavenia alebo dokonca pripájať IP kamery. Dobrá obrazovka, vysokokvalitný zvuk a funkcia Smart TV robia z Xiaomi dôstojného konkurenta modelov Sony KDL-32RE303, Telefunken TF-LED32S39T2S alebo Polarline 32PL13TC-SM, ale odporúčam vám, aby ste si tento model ešte nekupovali: ešte nie je úplne prispôsobený nášmu trhu, stojí 14 000 rubľov. Za tieto peniaze si môžete kúpiť vybavenie vhodné pre náš región s bohatou sadou funkcií.

2135 0