Domov Recenzie Recenzia televízora Xiaomi Mi TV 4S 43 T2

Recenzia televízora Xiaomi Mi TV 4S 43 T2

Znalci LCD televízorov s jasným, maximálne realistickým obrazom nájdu v modeli 4S 43 T2 od spoločnosti Xiaomi mnoho výhod: kvalitný obraz, priestorový zvuk, užívateľsky prívetivé rozhranie, rýchle nastavenie, nepretržitá prevádzka. Priemerné ceny sú od 20 do 24 tisíc rubľov. Zozbieral som najdôležitejšie vlastnosti televízora, preštudoval som recenzie a názory odborníkov, zdôraznil výhody a nevýhody. Výsledok je na konci preskúmania.

Tento model sa zúčastňuje na hodnotenie najlepších televízorov a v poradie najlepších televízorov 43 palcov.









Obrazovka

Xiaomi Mi TV 4S 43 T2

43-palcová obrazovka, rozlíšenie - 3840 × 3160, priame LED podsvietenie. Jasný a žiarivý farebný panel VA. Obnovovacia frekvencia je 60 Hz. Obrazovka podporuje technológiu HDR (4K Ultra) pre detail a vylepšenú reprodukciu farieb.

V porovnaní s konkurenciou blízkou cenou má Panasonic TX-43DR300ZZ nižšie rozlíšenie a nižší index obnovovacej frekvencie. Modely s podobnou alebo vylepšenou kvalitou obrazu budú stáť o niečo viac.

Xiaomi 4S 43 T2 má funkciu ochrany očí, ktorú je potrebné pre bezpečné sledovanie zapnúť manuálne. Odporúčaná vzdialenosť od obrazovky k úrovni očí je 181 cm.

Vzhľad

Xiaomi Mi TV 4S 43 T2

TV skrinka je sivá, vyrobená z kovu s využitím technológie bezproblémového ohýbania. Zmenšená hrúbka rámu prispieva k realistickému vnímaniu obrazu. Hrúbka so stojanom - 23,3 cm. Možnosť montáže na stenu VESA300 × 300 mm... Stojan je možné demontovať.

Konektory

Xiaomi Mi TV 4S 43 T2

Televízor je vybavený všetkými potrebnými konektormi:

  • dva USB;
  • tri HDMI;
  • jeden vstup pre pripojenie k lokálnej sieti;
  • pre káblovú televíziu;
  • pre satelitnú TV;
  • komponentné a kompozitné vstupy;
  • slot CI + 1,4;
  • 3,5 mm výstup pre pripojenie slúchadiel a audio systému;
  • optický zvukový výstup.